PROFIL TVRTKE

MISIJA

Spoznajemo potrebe naših kupaca i potrošača i širokim prodajnim programom robe za izgradnju i opremanje kućanstava i drugih objekata nastojimo zadovoljiti očekivanja naših kupaca i potrošača te stvoriti osjećaj povjerenja u našu tvrtku.“

VRIJEDNOSTI

Mi činimo kontinuirani napor izgrađujući i održavajući što pravedniju motivirajuću radnu okolinu koja je utemeljena na životvornim kršćanskim i obiteljskim vrijednostima. Takvu ra-dnu okolinu pokreće osobni rast naših zaposlenika na intelektualnom i duhovnom području. Naša je trajna zadaća da prepoznamo one zaposlenike koji su kadri odgovoriti zahtjevima koje pred nas stavljaju naši dionici i dodijeliti im uloge i odgovornosti koje će na najučinkovitiji način zadovoljiti očekivanja naših ključnih dionika s kojima želimo razvijati opće dobro i susretljiv odnos.“ Ključne vrijednosti: znanje i obrazovanje, kvaliteta, izvrsnost, temeljne kršćanske vrijednosti, i društvena odgovornost.

VIZIJA

(Strech goal – opći cilj, mjerljiv): „Mi planiramo ostvariti rast prihoda temeljem rasta vele i maloprodaje i stvoriti izvrsnosti u ključnim internim procesima prodaje, nabave i transporta te stvoriti trajno učeću organizaciju s namjerom da…
(Differentiation – diferencijacija ili različitost): …konkuriramo s prodajnim programom za opremanje kućanstava i drugih objekata prilagođenim tržištima prigradskih naselja i manjih gradova koje okružuju veća ruralna mjesta u Republici Hrvatskoj…
(Time horizon – vremensko razdoblje):
do kraja 2019. godine.“

NAGRADE

Hrvatska Gospodarska Komora Vukovar dodjeljuje priznanje “Zlatna Kuna” za najuspješnije trgovačko poduzeće u Vukovarsko-srijemskoj županiji u 2006., u 2010., 2014. godini, a za prethodne godine, odnosno za 2005., 2009., 2013 godinu.
Poslovne dnevne novine Busines.hr i partneri po izboru Gazele za 2006.-2009. godinu također dodjeljuje Priznanje i status Gazele za 2006., 2007., 2008., i 2009. godinu, a na temelju financijskih izvješća poslovnih subjekata gdje je jedan od osnovnih kriterija za odabir predstavljao rast prihoda u promatranom razdoblju počevši od 2003. godine.
Prema svjetski uglednom magazinu Forbes na listi TOP 35 tvrtki u Hrvatskoj, Vinkoprom d.o.o. je zauzeo prvo mjesto u 2009. godini, a na temelju rezultata po određenim kriterijima.

X